Sonntag, 29. September 2013

First Days of Fall // #1

Jumper: Orsay, Pair of Shoes and Bag: Primark, Jeans: H&M


 Hallo ihr Lieben!
Heute habe ich mnal ein kleins Outfit für euch. Endlich hat der Herbst angefangen.
Eine meiner lieblings Jahreszeiten. Bald fängt dann auch wieder die Uni an und ganz ehrlich? Richtige "Semesterferien" hatte ich nicht. :D Ich durfte 3 Hausarbeiten schreiben, natürlich Klausuren , Arbeiten gehen und dazu hatte ich ein kleines Filmprojekt für eine Freundin am Laufen gehabt. 
Morgen gebe ich dann endlich die letzte Hausarbeit ab, und dann gehen die letzten 2 Wochen Entspannung los!
Wie sind/ waren eure Semesterferien?
xxx

Hey lovelies!
Today I'm gonna show you a short outfit, as you can see.
Finally, Fall began.- one of my favourite seasons! But unfortunately, University will start again soon, and honestly I didn't have real holidays. :D
 I had to write 3 different term papers, a few exames, had to go to work and did kind of a movieproject for a friend, which I have worked on and edited. 
But tomorrow I'll hand in my last term paper, yaaay!! And finally I can say my holidays will start!
How has your summer been ?
xxx




8 Kommentare:

If you want to ask anything, use Tumblr please!
And thanks for your comment, lovely. (: